21 May 2013

Puisi : HACKS


بسم الله الرحمن الرحيم



- H A C K S -

Katamu..
Jangan risau..
Aku setia disisi..
Kau sentiasa kuingati..
Kau seorang bertakhta di hati..

Katamu lagi..
Jangan gelisah..
Kau tak kan keseorangan..
Aku sentiasa menemanimu..
Hanya aku cinta kau seorang..
(HACKS)

suatu masa.

Kamu kembali berkata..
Sampai bila mahu begini..
Sudah puas ku menanti..
Cukup saja sampai disini..
Usahlah kau cariku lagi..

Kataku..
Pergilah..
Aku tidak memintamu..
Untuk berada disisiku,
Buat selamanya..
Kerana aku..
Sudah punya cinta..
Cintaku pada mereka..
Yang cintakan Dia dan..
Cintakan prjuangan RasulNya..

Kini..bagiku..

HACKS - Hanya Allah CintaKu Selalu


created by : Musafir.Cinta.Ilahi
  Photobucket _______________________________________________________________ 
Selawat dan salam pada Habibullah Rasulullah Sallallahu alaihi Wassalam _______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Blog ini merupakan catatan seorang musafir yang ingin menggapai redhaNya.. Yang mana baik, ambik yang mana yang buruk tok sah ambik ye. Jika ada salah dalam penulisan ini, mohon teguran sahabat-sahabat semua.