18 Jan 2012

Giveaway Pena Maya : Alhamdulillah, Dapat Buku Free (:


بسم الله الرحمن الرحيم 

cuti ni leh khatam..(:
Alhamdulillah, abes juga pengajian untuk sem ini. Semoga sepanjang sem ini, masa yang di lalui tidak menjadi sia-sia dan mendapat barakah disisiNya. InsyaAllah.. Pertama kalinya saya nak ucapkan terima kasih pada PENA MAYA di atas giveaway yang diberikan. Nak tahu lebih lanjut KLIK SINI YE.. Saya telah memilih buku Biografi Muhammad Bin Abdullah. Sebenarnya dah lame nak beli buku ni, tapi asyik tertangguh je. Alhamdulillah, kali ini rezeki saya dapat buku ni secara percuma. Banyak lagi ilmu-ilmu yang bermanfaat di blog PENA MAYA.. Kalau nak tahu, silalah bertandang ke blog tersebut, insyaAllah banyak manfaatnya.. =)

Sebenarnya banyak lagi yang ingin ditulis, tapi insyaAllah, di lain masa. Saya ucapkan tahniah pada semua yang sudah mengakhiri last paper for final exam. Dan selamat bercuti buat warga UTM! Semoga masa cuti ini, diisi dengan perkara-perkara atau aktiviti-aktivit yang bermanfaat. Sirru 'ala barakatillah.. 

♥ fastabiqul khairat 
_______________________________________________________________ 
Selawat dan salam pada Habibullah Rasulullah Sallallahu alaihi Wassalam _______________________________________________________________

9 comments:

  1. Hah, kebetulan pula, baki cuti dua minggu ni ana cuba habiskan untuk khatam Ar-Rahiq al-Makhtum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ar Rahiq al-makhtum? tntang biografi Rasulullah jugak ye?

      Delete
    2. Boleh dikatakan biografi, tapi istilah hok paling tepat, kitab sirah. Ditulis oleh Syeikh Safiur-Rahman Al-Mubarakfuri. Menang anugerah menulis kitab sirah antarabangsa, klu terjemahan Melayu, kat sini biasa org beli Sirah Rasulullah SAW terbitan YADIM.

      Delete
    3. macam menarik..(: banyak nih buku2 yg menarik..tak tahu dah nak beli yg mane satu.. semuanya best..

      Delete
  2. :) ya ukhti... alhamdulillah .. :) nanti boleh share dengan ana ya ilmu yang diperolehi, yuzp stuju insyaALLAH bermnfaat ziarah blog pena maya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah.. syukron sama enti, disebabkn ana terlihat post enti di fb ttg giveaway dari pena maya tu..tak pecaye rasenye sbb mmg nk sngt buku tu.. Alhamdulillah, rezeki saya..^____^

      Delete
  3. wah macam besh je buku tu..tahniah~


    *ada ape2 cdgn x untuk saya..http://bluestarlover.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah best..=) syukron..

      p/s:-oh,nti sy reply di blog awak ye..(:

      Delete
    2. terima kasih sebab sudi reply ye.. :)

      Delete

Blog ini merupakan catatan seorang musafir yang ingin menggapai redhaNya.. Yang mana baik, ambik yang mana yang buruk tok sah ambik ye. Jika ada salah dalam penulisan ini, mohon teguran sahabat-sahabat semua.