6 Oct 2013

PHOTO CONTEST !!



بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum w.b.t.

Alhamdulillah, beberapa hari yang lepas saya telah memasuki Photo Contest yang dianjurkan Sus n de Felt Product. Hadiah yang ditawarkan agak lumayan iaitu berupa Sizzix Big Shot Starter Kit (Powder Blue & Teal) yang harganya bernilai RM650. Mesin ni memang diperlukan oleh krafter felt. Nak tahu lebih lanjut boleh search kat google yep. Kat bawah ni saya tunjukkan gambar-gambar mesin BIG SHOT yang saya ambil kat web SUS.




Adjustable Extended Multipurpose Platform

Sepasang Standard Cutting Pad
Saya memang dah lama nak beli mesin ni dan sekarang masih menyimpan duit untuk membeli mesin tersebut. Kebetulan pihak SUS ada menganjurkan pertandingan untuk mendapatkan mesin BIG SHOT ni, jadi saya tak naklah lepaskan peluang ini. Menang atau tidak belakang cerita. Jadi sesiapa yang mahu menyokong saya boleh like photo contest saya di link yang saya berikan ni.

Caranya mudah. Kalian hanya perlu klik pada gambar kat bawah ni, then akan keluar gambar asal pertandingan. Then korang tekan like pada gambar tersebut. **BUT make sure kalian smua sudah log in akaun fb, sebab kalau korang tak log in, link gambar tak akan keluar.**

(klik gambar di bawah)
(valid until 15 nov 2013)

Saya juga ada mengambil tempahan bagi penggemar hasil kraf felt ni. Jadi siapa-siapa nak tempah atau mahu melihat hasil kerja saya, boleh pergi ke page FELT LOVERS. Dan sekiranya kalian berminat, sila pm page tersebut. Kepada rakan-rakan yang sudi like photo contest ni, saya ucapkan jutaan terima kasih. Semoga Allah saja yang dapat membalas budi baik kalian. 

There is no gain without hardwork
-Musafir.Cinta.Ilahi-


  Photobucket _______________________________________________________________ 
Selawat dan salam pada Habibullah Rasulullah Sallallahu alaihi Wassalam _______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Blog ini merupakan catatan seorang musafir yang ingin menggapai redhaNya.. Yang mana baik, ambik yang mana yang buruk tok sah ambik ye. Jika ada salah dalam penulisan ini, mohon teguran sahabat-sahabat semua.